divendres, de març 05, 2010

Sol


aquí...
·


5 comentaris:

novesflors ha dit...

Uau, quina imatge!!! Vaig corrents a visitar la pàgina que indiques.

Frannia ha dit...

La combinació d'àngels i conceptes científics m'ha agradat, però reconec que aquest pic, per primer cop des que et llegeixo, no m'he submergit dins la història. Serà perquè som més de la lluna? :)

Poeta per un dia ha dit...

... és veritat, costa submergir-se a la història... no hi ha, per començar, cap protagonista, és merament una descripció d'uns fets ...

... també és veritat que no tots els contes surten com un voldria,... ;)

Frannia ha dit...

Poeta, estic un poc "destroyer" darrerament i se m'havia oblidat que no ens coneixem com per ser tan poc diplomàtica. No dubtis, però, que això (aquesta petita no-fascinació-absoluta per primer cop experimentada) et fa encara més bon escriptor als meus ulls.Sempre admiradora teva.

Poeta per un dia ha dit...

Frannia... pensa que la crítica és molt benvinguda... sóc conscient que sovint no escric com voldria escriure, ni dic allò que voldria dir... però també és necessari rebre feedback negatiu (i positiu) per avançar en la constant met-amor-fosi envers la literatura...

... petons!